Tuesday, June 14, 2011

Die aand na sy besoek aan die Yad Vashem, 17 Mei 2011, het Koos die volgende gedig geskryf:

ek het vandag
'n jood geword
in die museum
dit was my seun
hy was klein
so tien
en ek kon sien
hy’s bang
sy oë was groot
ek was al dood
sy handjies in die lug
terwyl hy vir 'n nazi vlug
my dogtertjie was weg
haar longe en haar niere
was êrens in 'n klas
laboratorium van die adelras
op 'n ander plek
het ek later weer
wat oor was van my seun
bespeur
verweer
en seer
en uitgeteer
ek het vandag
'n jood geword
kerkvaders
het ek afgesweer
augustinus
en 'n pous
vir 'n oomblik
het ek probeer
met genade dink
maar ek kon geen
versagting vind
my kind
my kind
so maer
so vuil
hy huil
ek het vandag
'n jood geword

- koos van der merwe -






Hierdie fotos is deur Anne-mari Nagtegaal geneem gedurende ons toer - Mei 2011

No comments:

Post a Comment