Wednesday, June 8, 2011

Terugvoer van ons Toerlede


Ons het nie noodwendig gegaan om vakansie te hou nie, maar om o.a. te stap op die “Via Dolarosa” en Israel te beleef. Ons het veel meer as dit kon ervaar.
Vir my sal die volgende my by bly:
* Die opening, gedigte en sang van Dr. van der Merwe
* Die klank van ander groepe se sang by die verskillende besoekpunte
* Die besoek aan die graf en die gebruik van die Nagmaal
* Dr. van der Merwe wat ons kon lei by verskillende  besoekpunte soos die Tuin van Getsemane, Berg van die Saligsprekinge, ens, ens, Ook die geleentheid tot stilgebed.
Ek persoonlik hou nie daarvan om emosioneel te raak nie maar die trane het by verskeie geleenthede net gevloei
* Dat mens met ‘n groep kon wees wat hoofsaaklik Afrikaans gepraat het
* Seker die eerste toer wat ek onderneem het waar daar geen ongelukkigheid by die lede ontstaan het nie
* Die wyse waarop julle alles georganiseer het
So kan ek aanhou en aanhou.  Baie, baie dankie vir ‘n wonderlike belewenis en onvergeetlike toer!
Hans en Annatjie Botha
Windhoek
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ek weet nie waar om te begin om dankie te se nie. Die toer het aan al my verwagtinge voldoen, dit was werklik n geestelike reis en n sielsverreikende ervaring wat my altyd sal bybly.(Geld kan dit nie koop nie)   Julle het met die opstel van die leer regtig gesorg dat ons toerlede alles moes weet wat nodig was sonder om met te veel inligting oorweldig te word. Koos se oggendoordenkings was vir my een van die hoogtepunte, ek dink beslis dat die regte toerleier baie waarde toevoeg tot enige toer, en veral op so n pelgrimstoer.  So jy, Org en Koos vorm die regte driemanskap.  Dankie vir jou visie in hierdie verband, net jammer dat dit nie vir Koos prakties sal wees om al jou toere te lei nie!

Martie Buys
Pretoria

No comments:

Post a Comment